Cursurile de limbi străine pentru angajați pot aduce beneficii substanțiale atât pentru compania dvs., cât și pentru angajați. De la marketing la suport pentru clienți, limbile străine pot oferi noi oportunități de afaceri, sporind vânzările și îmbunătățind retenția clienților sau a angajaților. Angajații care învață o limbă străina vor dezvolta, de asemenea, o înțelegere profunda a culturii limbii respective, a politicilor și practicilor de afaceri, incurajându-i să se gândească mai bine la construcția gramaticală acest lucru ducând, în cele din urmă, la o înțelegere mai profunda a limbii lor materne. Pe lângă toate aceste avantaje, învățarea unei limbi străine va contribui și la sporirea încrederii angajaților în relațiile cu clienții și va face angajații să se simtă apreciați, oferindu-le totodată și un sentiment deosebit de realizare. Angajații care participa la cursuri de limbi străine au o mai mare încredere în forțele proprii și își pot maximiza competențele profesionale, indiferent dacă lucrează pe plan intern sau cu clienții. Acest lucru nu numai că sporește relațiile dintre personal și client, ci și oferă noi oportunități de afaceri. Cursurile de limbi străine au devenit foarte importante în mediul de afaceri si mulți experți le consideră o tendință majoră nu numai pentru afacerile internaționale mari, ci și pentru companiile mai mici, de vreme ce vorbitorii de limbi străine sunt rapid integrați. Iată de ce oferirea acestei opțiunii angajatilor dvs. este de fapt o decizie inteligentă ca lider al unei companii: Creste loialitea fata de compania dvs. Oferind angajaților dvs. training-uri sau cursuri de limbi străine, îmbunătățiți angajamentul față de compania dvs., creând în același timp loialitate față de brandul dvs. În plus,va oferă și tool-urile de care aveți nevoie pentru a promova produsele și serviciile companiei dvs. în alte țări la nivel global. Crearea de avantaje competitive pe piețe noi vă poate ajuta să vă extindeți și să vă apropiați și consolidați forța de muncă. Abilitățile lingvistice străine sunt vitale în economia globală de astăzi. Competențele lingvistice îi ajută pe directori să avanseze în cariera lor și ajută companiile multinaționale să accelereze aceasta expansiune în străinătate. Cercetările au arătat că mai mult de 80% dintre angajații din S.U.A. privesc poziția organizației față de dezvoltarea profesională ca un factor important în satisfacția lor generală în ceea ce privește locul de muncă. Angajații care înțeleg că valorile lor personale și profesionale sunt apreciate de multe ori au un sentiment puternic de loialitate față de compania lor și tind să fie mai productivi. Dincolo de diferitele oportunități oferite pentru afacerea în sine ( extinderea pe noi piețe și segmente de clienți) oferirea de cursuri de limbi străine poate consolida echipa și crește satisfacția angajaților. Creste încrederea de sine a angajaților. Învățarea limbilor străine înseamnă sa concurezi împotriva ta. Vrei să vezi cât de departe poți merge, cât de bine poți să o faci și cât de repede progresezi. Implementarea unei strategii lingvistice este o investiție în încrederea angajaților, în bunăstarea și in sentimentu lor de realizare. Cercetările arată că 70% dintre angajați se simt mai încrezători în munca lor și în interacțiunea cu echipele, după ce au terminat cu succes pregătirea lingvistică. Având un impact atât de pozitiv, cursurile de limbi străine pot fi foarte importante pentru fiecare compania. Angajați care urmează cursuri de limbi străine devin mai încrezători și au performanțe mai bune. Atragerea și păstrarea angajaților. Una dintre cele mai mari și cele mai comune provocări pentru managerii de resurse umane sau pentru directori este păstrarea angajaților fericiți. De asemenea păstrarea angajaților într-o piață ca cea a României, caracterizata printr-o acuta criza a forței de munca, ar trebui sa fie prioritatea nr. 1 pe termen lung. Când investiți în angajații dvs., arătați că dezvoltarea lor este importantă pentru dvs. și că le prețuiți munca și realizările. Un angajat care se simte apreciat va fi mai fericit, mai productiv, mai dispus să facă jobul respectiv și să o facă mai bine. Dacă un angajat este mulțumit, de ce ar merge în altă parte să caute un loc de muncă? Prin urmare aceasta strategie, poate crește loialitatea acestora și vă poate ajuta să păstrați angajații valoroși. De asemenea, vă poate ajuta să atrageți și alți angajați care pot considera extrem de valoros faptul ca o companie investește în angajații ei. Și din nou, cine n-ar aprecia asta? Angajarea de noi angajați vine cu un preț. Dacă doriți economii și investiții pe termen lung, optați pentru o strategie pe termen lung: păstrați-vă angajații fericiți și construiți un mediu motivant. Acest lucru va contribui, de asemenea, la atragerea celor mai buni angajați în viitor. Cursurile de limbi străine au avantajul suplimentar de a contribui la consolidarea echipei, ceea ce, la rândul său, inbunatateste comunicare internă, productivitatea și moralul general. După cum bine-știți, angajații fericiți înseamnă o companie fericită! Îmbunătățiți performanța și serviciul oferit clienților. Majoritatea oamenilor spun că doresc să fie mai productivi și mai eficienți, dar cum putem reuși acest lucru? Comunicarea este un factor-cheie. Tocmai lipsa de comunicare necorespunzătoare poate duce uneori la ineficiență din cauza lipsei de înțelegere. Dacă clienții dvs. vorbesc doar în limba lor maternă – sau pur și simplu ar prefera sa o folosească în comunicarea zilnica – ar trebui să aveți o echipă pregătită să faciliteze acest lucru. Cunoașterea limbii locale este crucială pentru succesul pe piețele externe. Companiile mari care se adresează consumatorilor finali sunt de acord că trebuie să vorbești limba clienților tăi. In cadrul companiilor mari, precum Booking.com, o afacere care operează în mai mult de 220 de țări și teritorii, angajarea oamenilor care vorbesc clienților în limba lor materna, este o prioritate-cheie. Booking.com crede că serviciul clienți nu ar trebui să fie externalizat doar pentru a reduce costurile, iar acest lucru se pare ca ajută la menținerea clienților pe termen lung. Companiile care doresc să capteze noi piețe ar trebui să cunoască limba locală a clientului țintă pentru a lansa eficient campanii de marketing. Nu este suficient să angajați o agenție externă care să facă acest lucru pentru dvs, pentru ca trebuie să vă asigurați că mesajele și valorile brandului sunt traduse și transmise cu acuratețe pe piață. Dacă sunteți hotărât să achiziționați și să păstrați clienți fideli, echipa dvs. ar trebui să investească în învățarea limbii locale. Nu numai că firma dvs. va putea să desfășoare în mod eficient campaniile globale, dar veți putea să dați dovadă de respect pentru tradițiile locale în încercarea de a înțelege cine este cu adevărat clientul dvs. Oferiți angajaților și companiei dvs. un avantaj competitiv. In momentul în care faceți o investiție pe termen lung într-o strategie de învățare a limbilor străine în cadrul compania dvs., nu numai că investiți în dezvoltarea profesională a angajaților dar și în avansarea în carieră. De asemenea, ajutați angajații să se integreze și să concureze într-o economie globală, multilingvă. Cercetările arată că cererea de angajați bilingvi s-a dublat în cinci ani (din 2010 până în 2015). Aceasta este o reflectare a dinamicii globale în continua schimbare și a cerințelor internaționale, ambele care necesită o a doua limbă. Dacă angajații dvs. nu sunt pregătiți pentru aceste cerințe, nici compania dvs. nu este. Creșteți opțiunile de mobilitate internațională ale angajaților. Nimeni nu vrea să stagneze. Oamenii își doresc sa capete certitudinea că există si alte perspective pentru ei. Posibilitatea mutării în străinătate, cumpărarea unei locuințe într-o țară străină sau pur și simplu plecarea în vacanță și interacțiunea cu localnicii sunt foarte atractive. Nu ar fi minunat să oferiți angajaților accesul la mobilitatea internațională? Angajați mai eficienți. Se pare că angajații economisesc în medie trei ore sau chiar mai mult pe săptămână datorită îmbunătățirii competențelor lingvistice. Aceste ore pierdute reprezinta rezultatul timpului pierdut cu traducerea sau rezolvarea problemelor cauzate de lipsa de comunicare între colegi sau între angajați și șefii lor. Indiferent dacă sunteți un angajat entry-level sau un CEO, cunoașterea limbii vă îmbunătățește productivitatea și performanța generală la locul de muncă. Încrederea și productivitatea crescută duce în mod direct la promovarea în cadrul organizației , la noi oportunități de angajare și dezvoltare profesionala. Sunt un prim exemplu al acestui fapt pentru ca dacă n-aș fi învățat să vorbesc greaca, nu m-as fi gândit niciodată la deschiderea unei școli online de limbi străine. O potențiala creștere a câștigurilor salariaților dvs. Nu este un mit ca, asa cum am menționat mai sus, cunoașterea mai multor limbi conferă un avantaj competitiv. Ajutați-i pe angajați să-și ridice potențialul de câștig și să crească în cariera, oferindu-le acces la o a doua limbă (sau a treia!). Sunteți gata să profitați de beneficiile unei strategii de învățare a limbilor străine? Cursurigreaca.ro oferim o alternativă de vârf la metodologiile tradiționale de formare. Iată de ce ar trebui să ne alegeți:
* cursuri de limbă greaca adaptate companiei, bazate pe nevoile companiilor
*abordarea extrem de personalizată in studiul limbi, orientată spre studenți
*metodologie bazată pe rezultate
*o abordare care ridică stima de sine a studentului și sporește valoarea de sine
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.